Atrakcyjny salon beauty, czyli jaki?

Atrakcyjny salon beauty, czyli jaki?

Żyjemy w czasach nieograniczonych możliwości i łatwej dostępności niemalże do wszystkiego. Branża beauty przeżywa swój prawdziwy rozkwit. Klienci coraz chętniej i coraz liczniej korzystają z różnych zabiegów pielęgnacyjnych, upiększających, z medycyny estetycznej oraz...

Jak sprzedawać więcej produktów w swoim beauty salonie?

Jak sprzedawać więcej produktów w swoim beauty salonie?

Prowadząc swój beauty biznes, zapewne wiesz, jak ważna jest sprzedaż nie tylko zabiegów pielęgnacyjnych, czy upiększających, ale także kosmetyków, które oferujesz. To zadanie najczęściej przypada recepcjonistce, która zarządza całą obsługą oraz dba o profesjonalny...

11 sposobów na przyciągnięcie latem klientów do salonu beauty.

11 sposobów na przyciągnięcie latem klientów do salonu beauty.

Okres wakacyjny to czas, w którym wielu Twoich klientów planuje urlopy i wyjeżdża na wakacje. Analizując na bieżąco swoją sytuację, masz już przypuszczenia, jaki będzie spadek ilości wizyt lub też wzrost, jeśli Twój salon usytuowany jest w kurortach wypoczynkowych. W...

Nie wystarczy, że jesteś dobrą kosmetyczką.

Nie wystarczy, że jesteś dobrą kosmetyczką.

Jeszcze około 10-15 lat temu, by mieć niekończącą się listę klientów wystarczyło być po prostu dobrą kosmetyczką. Lista zabiegów była dość uboga. Manicure, pedicure, oczyszczanie twarzy i może coś jeszcze do tego. Standardem były jednoosobowe salony, które prowadziły...

Klucz do sukcesu Twojego salonu jest w Tobie.

Klucz do sukcesu Twojego salonu jest w Tobie.

Jednym z najczęstszych obaw właścicieli beauty biznesów, są poczynania konkurencji. Starają się za wszelką cenę pozyskiwać i zatrzymywać klientów, a mimo to, często dostrzegają, że konkurencja radzi sobie lepiej, a klienci przechodzą do niej, mimo tego, że posiada...

Jak budować relację ze swoim Klientem w branży beauty?

Jak budować relację ze swoim Klientem w branży beauty?

Ci, którzy pragną szybko robić biznes i jak najszybciej zarobić, pomijając w tym wszystkim tak naprawdę Klienta, więcej stracą, niż zyskają. Branża beauty wciąż się rozrasta i wydaję się, że ten rynek nie maleje. I choć część salonów się zamyka, to na ich miejscu...

Koncepcje, które warto wdrożyć w ramach Employer Branding

Koncepcje, które warto wdrożyć w ramach Employer Branding

Dzisiaj chciałabym skupić się na przedstawieniu trzech koncepcji, które możesz wdrążyć w ramach Employer Branding. Każda z nich dotyczy nieco innego sposobu zarządzania, który możesz dostosować do swoich potrzeb.   1. Work –life balance   Od zawsze, sporym...

Planowanie i czas w branży Beauty

Planowanie i czas w branży Beauty

Planowanie i czas w branży Beauty   Dzisiaj chciałabym poruszyć ważny temat planowania i czasu. Jest on skierowany do profesjonalistów - Beauty, a także profesjonalistów innych branż dlatego, ze zagadnienia o których będę mówić, które będę poruszać mogą się...