Przeczytaj na blogu
Beauty Manager Coach – kierunek Akademii Beauty Coach Academy
Zapoznaj się z harmonogramem akademii i sprawdź, czego możemy Cię nauczyć. Przeczytaj wpis teraz.
Atrakcyjny salon beauty, czyli jaki?
Żyjemy w czasach nieograniczonych możliwości i łatwej dostępności niemalże do wszystkiego. Branża beauty przeżywa swój prawdziwy rozkwit. Klienci coraz chętniej i coraz liczniej korzystają z różnych zabiegów pielęgnacyjnych, upiększających, z medycyny estetycznej oraz...
Jak sprzedawać więcej produktów w swoim beauty salonie?
Prowadząc swój beauty biznes, zapewne wiesz, jak ważna jest sprzedaż nie tylko zabiegów pielęgnacyjnych, czy upiększających, ale także kosmetyków, które oferujesz. To zadanie najczęściej przypada recepcjonistce, która zarządza całą obsługą oraz dba o profesjonalny...
11 sposobów na przyciągnięcie latem klientów do salonu beauty.
Okres wakacyjny to czas, w którym wielu Twoich klientów planuje urlopy i wyjeżdża na wakacje. Analizując na bieżąco swoją sytuację, masz już przypuszczenia, jaki będzie spadek ilości wizyt lub też wzrost, jeśli Twój salon usytuowany jest w kurortach wypoczynkowych. W...
Nie wystarczy, że jesteś dobrą kosmetyczką.
Jeszcze około 10-15 lat temu, by mieć niekończącą się listę klientów wystarczyło być po prostu dobrą kosmetyczką. Lista zabiegów była dość uboga. Manicure, pedicure, oczyszczanie twarzy i może coś jeszcze do tego. Standardem były jednoosobowe salony, które prowadziły...
Klucz do sukcesu Twojego salonu jest w Tobie.
Jednym z najczęstszych obaw właścicieli beauty biznesów, są poczynania konkurencji. Starają się za wszelką cenę pozyskiwać i zatrzymywać klientów, a mimo to, często dostrzegają, że konkurencja radzi sobie lepiej, a klienci przechodzą do niej, mimo tego, że posiada...
Jak budować relację ze swoim Klientem w branży beauty?
Ci, którzy pragną szybko robić biznes i jak najszybciej zarobić, pomijając w tym wszystkim tak naprawdę Klienta, więcej stracą, niż zyskają. Branża beauty wciąż się rozrasta i wydaję się, że ten rynek nie maleje. I choć część salonów się zamyka, to na ich miejscu...
Recepcja – kluczowe miejsce wpływające na sprzedaż w Twoim salonie beauty.
Pierwsze skojarzenia, jakie budzi recepcja w salonie beauty, to uśmiechnięta recepcjonistka, odbierająca telefony, odpisująca na maile, rezerwująca wizyty. Być może nie do końca zdajesz sobie sprawę z tego, jaka ważną funkcję pełni osoba, która jako pierwsza ma kontakt z Twoimi Klientami.
Rola samorozwoju menadżera w kontekście współczesnych problemów związanych z fluktuacją pracowników
Przedsiębiorcy za jeden z ważniejszych problemów, z jakimi przychodzi im mierzyć się w dzisiejszych czasach, podają odpływ pracowników, szczególnie tych wysoko wykwalifikowanych. Problem ten nie omija pracowników fizycznych, fizjoterapeutów, kosmetologów w branży...
Koncepcje, które warto wdrożyć w ramach Employer Branding
Dzisiaj chciałabym skupić się na przedstawieniu trzech koncepcji, które możesz wdrążyć w ramach Employer Branding. Każda z nich dotyczy nieco innego sposobu zarządzania, który możesz dostosować do swoich potrzeb. 1. Work –life balance Od zawsze, sporym...
Poznaj 3 fundamenty rozwoju w branży Beauty
które pomogły wielu kobietom rozwinąć swój biznes!
Zostaw e-mail poniżej i odbierz dostęp do nagrań.
Poznaj 3 fundamenty rozwoju w branży Beauty
które pomogły wielu kobietom rozwinąć swój biznes!
Zostaw e-mail poniżej i odbierz dostęp do nagrań.
