Przeczytaj na blogu

Przewodnik po Udanej Rekrutacji na Recepcjonistkę

Przewodnik po Udanej Rekrutacji na Recepcjonistkę

Jak zatrudnić dobrą recepjonistkę?Po przeczytaniu dowiesz się, dlaczego klarowny opis stanowiska to klucz do przyciągnięcia idealnej kandydatki. Przekonaj się, jakie pytania zadawać podczas rozmów kwalifikacyjnych, aby wyłowić osoby nie tylko z doświadczeniem, lecz także doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi. Zapraszamy do dalszego czytania, aby odkryć wszystkie aspekty skutecznego procesu rekrutacji recepcjonistki!Etapy Procesu RekrutacyjnegoPrzygotowanie pod kątem potrzeb organizacji: Definicja roli i kompetencji: Pierwszym krokiem jest precyzyjne zdefiniowanie, kogo organizacja...

czytaj dalej
Recepcja – kluczowe miejsce wpływające na sprzedaż w Twoim salonie beauty

Recepcja – kluczowe miejsce wpływające na sprzedaż w Twoim salonie beauty

Pierwsze skojarzenia, jakie budzi recepcja w salonie beauty, to uśmiechnięta recepcjonistka, odbierająca telefony, odpisująca na maile, rezerwująca wizyty. Być może nie do końca zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważną funkcję pełni osoba, która jako pierwsza ma kontakt z Twoimi Klientami.To jej aparycja, komunikatywność, sposób odpowiadania na zadane pytania, a także zachęcania do kolejnych wizyt, ma istotny wpływ na reakcje potencjalnych gości Twojego salonu. Nowy Klient dzwoniący, by umówić wizytę lub po prostu chcący zaczerpnąć jakiś informacji, zdany jest na kontakt z Twoją...

czytaj dalej
Planowanie i czas w branży Beauty

Planowanie i czas w branży Beauty

Dzisiaj chciałabym poruszyć ważny temat planowania i czasu. Jest on skierowany do profesjonalistów – Beauty, a także profesjonalistów innych branż dlatego, ze zagadnienia o których będę mówić, które będę poruszać mogą się również przydać osobom w innych branżach.  Z jednej strony będzie troszeczkę specjalizacji jeśli chodzi o branżę Beauty, z drugiej strony będzie o zarządzaniu, z trzeciej strony będzie o rozwoju i motywacji.  Moim marzeniem jest scalić branżę Beauty i stworzyć grupę profesjonalistów, które są zainteresowane porządnym, właściwym, konkretnym zarządzaniem w swojej...

czytaj dalej
Koncepcje, które warto wdrożyć w ramach Employer Branding

Koncepcje, które warto wdrożyć w ramach Employer Branding

Dzisiaj chciałabym skupić się na przedstawieniu trzech koncepcji, które możesz wdrążyć w ramach Employer Branding. Każda z nich dotyczy nieco innego sposobu zarządzania, który możesz dostosować do swoich potrzeb.Work – life balanceOd zawsze, sporym wyzwaniem dla ludzi, było pogodzenie pracy z życiem prywatnym. W zależności od wieku pracownika, ma on sporo obowiązków jakimi musi sprostać po za pracą. Mogą być to studia, wychowanie dzieci, opieka nad chorym rodzicem i wiele, wiele innych. Warto zaznaczyć, że działania jakimi obciążony jest pracownik po za pracą, są uzależnione od jego...

czytaj dalej
Nie wystarczy, że jesteś dobrą kosmetyczką

Nie wystarczy, że jesteś dobrą kosmetyczką

Jeszcze około 10-15 lat temu, by mieć niekończącą się listę klientów wystarczyło być po prostu dobrą kosmetyczką. Lista zabiegów była dość uboga. Manicure, pedicure, oczyszczanie twarzy i może coś jeszcze do tego. Standardem były jednoosobowe salony, które prowadziły same właścicielki. Klientki umawiały się często tam, gdzie mają najbliżej, albo tam, gdzie może jest trochę dalej, ale słyszały dobrą opinię o kosmetyczce.Dzisiaj, wraz z rozwojem technologii, rozwinęła się również bardzo mocno branża kosmetyczna. Już nie wystarczy wykonywać tylko podstawowych zabiegów. Potencjalne klientki chcą...

czytaj dalej
Jak sprzedawać więcej produktów w swoim beauty salonie?

Jak sprzedawać więcej produktów w swoim beauty salonie?

Prowadząc swój beauty biznes, zapewne wiesz, jak ważna jest sprzedaż nie tylko zabiegów pielęgnacyjnych, czy upiększających, ale także kosmetyków, które oferujesz. To zadanie najczęściej przypada recepcjonistce, która zarządza całą obsługą oraz dba o profesjonalny kontakt z klientem, opiekując się z nim już od przejścia progu Twojego salonu.Dlatego tak ważne jest, abyś pamiętała o odpowiednim wyszkoleniu swojego pracownika, który znajduje się na recepcji. Jak zatem sprzedawać więcej i skuteczniej?Sprawdzaj wiedzę recepcjonistkiTo niezwykle ważna osoba w Twoim biznesie, która ma pierwszy...

czytaj dalej
Rola samorozwoju menadżera w kontekście współczesnych problemów związanych z fluktuacją pracowników

Rola samorozwoju menadżera w kontekście współczesnych problemów związanych z fluktuacją pracowników

Przedsiębiorcy za jeden z ważniejszych problemów, z jakimi przychodzi im mierzyć się w dzisiejszych czasach, podają odpływ pracowników, szczególnie tych wysoko wykwalifikowanych. Problem ten nie omija pracowników fizycznych, fizjoterapeutów, kosmetologów w branży Beauty. Wyzwanie to sprawia, że zmianie ulegają m.in. warunki wynagrodzenia, system pracy, podejście do tematu szkoleń i rozwoju pracowników.To z pewnością jest dobry kierunek! Jednak jest jeszcze coś, co ma ogromny wpływ na utrzymanie zaangażowanych pracowników w danym zespole. To menadżer, który jest…liderem i mentorem. Aby takim...

czytaj dalej
Atrakcyjny salon beauty, czyli jaki?

Atrakcyjny salon beauty, czyli jaki?

Żyjemy w czasach nieograniczonych możliwości i łatwej dostępności niemalże do wszystkiego. Branża beauty przeżywa swój prawdziwy rozkwit. Klienci coraz chętniej i coraz liczniej korzystają z różnych zabiegów pielęgnacyjnych, upiększających, z medycyny estetycznej oraz spa.Jeśli Twoją pasją jest kosmetologia, to masz ogromne szczęście, bo ludzie Cię potrzebują. Gorsza wiadomość jest taka, że salony piękności każdego roku wyrastają jak grzyby po deszczu. A przetrwa z nich wszystkich tylko jakiś niewielki procent. Statystyki są nieubłagane. Wiele beauty biznesów upada jeszcze przed swoimi...

czytaj dalej
11 sposobów na przyciągnięcie latem klientów do salonu beauty

11 sposobów na przyciągnięcie latem klientów do salonu beauty

Okres wakacyjny to czas, w którym wielu Twoich klientów planuje urlopy i wyjeżdża na wakacje. Analizując na bieżąco swoją sytuację, masz już przypuszczenia, jaki będzie spadek ilości wizyt lub też wzrost, jeśli Twój salon usytuowany jest w kurortach wypoczynkowych.W każdym razie, warto pamiętać o kilku prostych i skutecznych metodach na skuszenie swoich stałych klientów do skorzystania z Twojej oferty latem oraz na przyciągnięcie nowych klientów. W końcu jeśli nie są to wakacyjni goście, zawsze masz szansę na bazie takiej pierwszej wizyty, zaplanować kolejne.Stwórz super atrakcyjną ofertę...

czytaj dalej
Jak budować relację ze swoim Klientem w branży beauty?

Jak budować relację ze swoim Klientem w branży beauty?

Ci, którzy pragną szybko robić biznes i jak najszybciej zarobić, pomijając w tym wszystkim tak naprawdę Klienta, więcej stracą, niż zyskają. Branża beauty wciąż się rozrasta i wydaję się, że ten rynek nie maleje. I choć część salonów się zamyka, to na ich miejscu powstają nowe. Konkurencja nigdy nie śpi, za to Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Mają też coraz większą świadomość swoich potrzeb i wiedzą dobrze, czego chcą. A przynajmniej tak sądzą, że wiedzą to najlepiej.Dlatego trudno dziś wyobrazić sobie jakikolwiek długoletni biznes, w którym nie dba się o budowanie przyjaznej...

czytaj dalej