Recepcja Sercem i Mózgiem w Branży Beauty
Recepcja Sercem i Mózgiem w Branży Beauty Ekspertów
Czy wiesz, jak kluczową rolę odgrywa recepcja w sukcesie Twojego salonu?
Dołącz do naszego ekskluzywnego webinaru, który krok po kroku pokaże Ci, jak osiągnąć ten cel.
Webinar jest całkowicie darmowy
17.06.2024 godzina 20:00
Czego się nauczysz?
Recepcja jest bardzo ważnym elementem każdego dobrze prosperującego salonu beauty. W trakcie naszego webinaru:
Odkryjesz Kluczowe Kompetencje Recepcji
Dowiesz się, jakie umiejętności są niezbędne, aby recepcja była nie tylko punktem pierwszego kontaktu, ale także strategicznym narzędziem w budowaniu relacji z klientami.
Otrzymasz Konkretne Wskazówki i Rozwiązania
Przedstawimy Ci praktyczne strategie, które pomogą Ci w efektywnym zarządzaniu recepcją, radzeniu sobie z najczęstszymi wyzwaniami oraz zapewnieniu doskonałej obsługi klienta.
Porozmawiamy o Największych Błędach w Prowadzeniu Recepcji
Omówimy najczęstsze pułapki i błędy popełniane przy prowadzeniu recepcji w branży beauty oraz przedstawimy skuteczne strategie, jak sobie z nimi poradzić.
Zrozumiesz, Jakie Zmiany Możesz Wprowadzić
Poznasz konkretne kroki, które możesz podjąć, aby zwiększyć efektywność i profesjonalizm recepcji, co przekłada się na wzrost satysfakcji klientów i dochodów Twojego salonu.
Dowiedz się, Jak Wspierać Rozwój Personelu
Omówimy strategie wsparcia rozwoju personelu recepcyjnego, co nie tylko podniesie ich kompetencje, ale także zmotywuje do jeszcze lepszej pracy.
Dla kogo są te warsztaty?
Te warsztaty są dedykowane:
- Przedsiębiorcom, którzy zatrudniają pracowników i chcą pozyskać umiejętności, które pozwolą im zatrudniać najlepszych.
- Osobom samozatrudnionym, które pragną zatrudniać pracowników w swojej działalności.
- Właścicielom i menedżerom, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności przy maksymalnym wsparciu eksperta.
Niezwłocznie przystąp do transformacji swojego biznesu i umiejętności!
Dlaczego warto poprawić funkcjonowanie recepcji?
Kiedy recepcja działa nieprawidłowo, Twój salon traci znacząco.
Opóźnienia w obsłudze klientów, brak profesjonalizmu czy nieuprzejma obsługa mogą prowadzić do utraty klientów, negatywnych opinii oraz spadku dochodów. Poprawa recepcji nie tylko minimalizuje te ryzyka, ale przede wszystkim zwiększa lojalność klientów i generuje dodatkowe przychody poprzez pozytywne wrażenia, jakie tworzysz.
Kto poprowadzi?
Justyna Bielenda
Trener Biznesu, Psycholog w Biznesie, Coach ICF, Kreator Marki, Trener STRUCTOGRAM
…po owocach ich poznacie… właśnie to, co osiągają klienci we współpracy ze mną, jest najważniejsze, ponieważ to świadczy o skuteczności i jakości mojej pracy.
Rozwój w swoim tempie
To, czym mogę się pochwalić z ust moich klientów, to fakt, że odzyskali wolność, niezależność, uważność, miłość i swobodę życia w dobrobycie. Pracują, kiedy chcą, z miejsca, jakiego chcą, nie budzi ich budzik, tylko często piękny wschód słońca na jakiejś wyspie, prowadząc cały czas biznes stacjonarny i zatrudniając ludzi w branży beauty.
Doświadczenie
Nazywam się Justyna Bielenda i od 25 lat jestem trenerem i psychologiem w biznesie, zajmując się zarządzaniem HR i sprzedażą. Moje ukończone uczelnie, kursy i szkolenia to bardzo długa lista, ponieważ do dnia dzisiejszego rozwijam się, chcąc dać klientom to, co najlepsze, mając wszechstronną wiedzę popartą praktyką. Moje doświadczenie pochodzi z największych firm w Polsce, dlatego rozwiązania są tak skuteczne w połączeniu z kreatywnością i pasją pracy z ludźmi, którym mogę pomóc wzrastać. Myślę, że wynik moich klientów jest najlepszym świadectwem i certyfikatem, jaki mogłam w życiu otrzymać.
Podejmij decyzję dla siebie
Dziś możesz zacząć ze mną od bezpłatnej konsultacji lub kursu online ze spotkaniami na mastermind lub dołączyć do Beauty Coach Academy. Współpracuję również bezpośrednio indywidualnie z firmami, prowadząc właścicieli i menedżerów w podróży zarządzania i budowania silnej marki oraz legendarnej obsługi klienta.
Zapraszam Cię do kontaktu – „Miej lepsze życie, miej lepszy biznes” – Justyna Bielenda
Termin bezpłatnego webinaru
Webinar jest całkowicie darmowy
17.06.2024 godzina 20:00
Zaplanuj Swój Sukces Z Nami!
Dołącz do nas, aby zdobyć wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci uczynić recepcję sercem i mózgiem Twojego salonu urody, a Twoją firmę wyróżnią na tle konkurencji!
Dlaczego warto z Justyną Bielenda?
Potwierdzeniem jest nie tylko 25 letnie doświadczenie. Najważniejsze jest to co osiągają klienci we współpracy ze mną. Zawsze to klient jest największym i wiarygodnym dowodem na wartość usługi.
Podczas 3 dniowych warsztatów z zakresu sprzedaży i obsługi klienta uczestnicy uzyskali o minimum 100% zwiększoną sprzedaż już w pierwszym miesiącu po szkoleniu.
W kolejnych miesiącach ten współczynnik wzrasta, a najważniejsze, że zdecydowanie została poprawiona jakość obsługi klienta co przełożyło się na konkurencyjność i pozyskanie klientów PREMIUM.